Contactați-ne telefonic la: 0724.478.606

Email: contact@sediufirme.ro

GĂZDUIRE SEDIU SOCIAL ÎN TIMIȘOARA

Gazduire sediu social Timisoara

Găzduire sediu social Timișoara este o soluție potrivită pentru dvs. în cel puțin una din situațiile prezentate în continuare ca exemplu:
1.Doriți să funcționați ca firmă dar nu dețineți nici un act de proprietate sau titlu locativ în baza căruia să vă înregistrați sediul firmei;
2.Este dificil sa obțineți acordul vecinilor și/sau al asociației de proprietari sau preferați să nu apelați la vecini pentru o astfel de solicitare;
3.Doriți o soluție rapidă de rezolvare a sediului social până la închirierea/cumpărarea etc.  unui alt spațiu unde veți dori să aveți stabilit sediul social;
4. Vreți ca societatea să figureze cu sediul social în Timișoara în scopul îndeplinirii unor condiții pentru obținerea de fonduri europene parțial sau total nerambursabile.

AVANTAJELE pe care le aveți când alegeți serviciul nostru de Găzduire sediu social Timișoara:

1. Cel mai mai mare avantaj să lucrați cu noi – ne place să fim predictibili, practici și familiari, adorăm procedurile simple, rapide și eficiente, prețurile noastre sunt la vedere iar cu noi nu există costuri ascunse. Ne place repetiția, iar ceea ce pentru alții este o rutină, pentru noi e o plăcere.

Ritmul rapid al societății presupune multe schimbări într-o scurtă perioadă de timp dar noi adorăm să rămânem mereu aceiași.  Furnizăm în mod constant servicii Găzduire sediu social Timișoara de peste 10 ani și astfel avem proceduri simple, atât cu românii cât și cu străinii.  Știm dintotdeauna că încrederea este cel mai greu de câștigat, cel mai prețios de menținut și cel mai ușor de pierdut. Oferim exact ceea ce promitem clienților noștri, de fiecare dată, în mod constant.

2. Adresa de sediu se obține foarte ușor, aveți un singur contract de semnat și se obține pe loc . Contractul de Găzduire sediu social Timișoara se poate semna la biroul nostru sau se poate încheia de la distanță,  pe email . Timpul mediu necesar pentru obținerea contractului este de 30 min .  Dacă vă înființați și firma cu noi, avem nevoie doar de buletin și de denumirea firmei pentru întocmirea actelor de înființare firmă Timișoara.

3. Beneficiați de pachete avantajoase Găzduire sediu social Timișoara ce includ înființare firmă Timișoara, schimbare sediu social, vânzare/cedare firmă . Oferim un discount substanțial la înființare firmă Timișoara atunci când alegeți anumite pachete .  Astfel, în pachetul ce include Găzduire Sediu Social Timișoara pentru Înființare Firmă Timișoara plătiți doar 450 lei în loc de 700 lei . Asigurăm servicii de Găzduire sediu social Timișoara și pentru perioade mai mari, de 24 luni și chiar 36 de luni. Pentru plata anticipată pentru aceste perioade , discounturile sunt foarte avantajoase.

4. Din fața calculatorului sau de pe telefon puteți obține sediu pentru firmă și prelungirea valabilității sediului social. Contractul de Găzduire Sediu Social Timișoara îl puteți primi pe email fără a fi nevoie să vă deplasați la sediul nostru . Actul de sediu  sau de prelungire sediu se poate semna anticipat online și în acest caz veți primi un video model de semnare. Puteți achita cu cardul serviciile solicitate deoarece avem integrat serviciul de plată cu cardul Netopia Mobilpay, cel mai mare procesator de plăți electronice din România. 

5. Asigurăm servicii privind Găzduire sediu social Timișoara dar și privind județele Cluj, Iași, Hunedoara, Bihor, Sibiu, Craiova și București. Semnarea se poate face de la distanță , pe email, nefiind nevoie de deplasare. Pentru aceste județe precum și pentru alte județe din România vezi ofertele aici.

6. Serviciul de Găzduire sediu social Timișoara include recepția si notificarea la cerere privind primirea corespondenței.Documentele pot fi preluate/predate prin curierat iar corespondența primită pe adresa sediului social se arhivează într-un dosar de sediu. La cerere, vă anunțăm de primirea corespondenței și puteți ridica corespondența de la biroul nostru sau puteți solicita transmiterea acesteia prin poștă la adresa indicată. Puteți comanda și serviciul de scanare corespondență și remitere a acesteia pe email în 48 h. Pentru oferta avantajoasă de prețuri, contactați-ne.

7. Avem un sistem de evidență a perioadelor de expirare Găzduire sediu social Timișoara.  Te putem anunța înainte de expirarea sediului pentru prelungire și să eviți situații de declarare inactivitate de către Administrația Finanțelor Publice pentru expirarea sediului.  Putem să te anunțăm din timp înainte de expirarea sediului pentru a ne încadra cu operarea prelungirii valabilității sediului social în Registrul Comerțului. Când noi suntem opțiunea aleasă de tine iar tu ai intrat în sistemul nostru de evidență știi că ne pasă unii de ceilalți ca într-o familie

ACTE NECESARE Găzduire sediu social Timișoara

I. Pentru o societate nouă, în curs de înființare, trebuie să ne puneți la dispoziție următoarele documente:
1.CI/Pașaport/alt act identitate valabil administrator/asociat;
2. Denumirea firmei.

II. Pentru o societate existentă care dorește mutarea sediului social la adresa noastră, trebuie să ne puneți la dispoziție următoarele documente:

1. CI/Pașaport/alt act identitate valabil administrator/asociat;
2. Certificatul de înregistrare în original;
3. Ultimul act constitutiv actualizat.

IMPORTANT !
În cazul în care optați pentru prelungirea sediului social la aceeași adresă ofertele noastre de prelungire sediu includ și înregistrarea în Registrul Comerțului a prelungirii valabilității sediului social la un onorariu minimal de 100 lei. Mențiunile de prelungire a valabilității sediului social se fac doar de către noi.

Pachete Servicii Găzduire sediu social Timișoara
– Pachet Găzduire sediu social Timișoara 6 luni + Înființare SRL ( 1350 lei )
– Pachet Găzduire sediu social Timișoara 6 luni + Schimbare sediu ( 1250 lei )
– Găzduire sediu social în alte județe.

GAZDUIRE SEDIU SOCIAL TIMISOARA

GAZDUIRE SEDIU SOCIAL IN TIMISOARA

– GAZDUIRE SEDIU SOCIAL ÎN BUCUREȘTI (prin colaboratorii noștri)


Contactează un membru al echipei noastre chiar acum






Contactați-ne telefonic la: 0724.478.606

Email: contact@sediufirme.ro