Înființare Firmă Online în Timișoara – 450 lei ( preț inclus în pachet )
Înființare firmă TOTUL ONLINE în Timișoara + obținere contract de găzduire sediu social Timișoara online – CE TREBUIE SĂ ȘTII (in contextul actual legat de izolare):
– suntem avocati iar angajarea noastra se face direct pe email ;
– contractul de gazduire sediu social se semneaza direct online ;
– trebuie sa completati online un formular cu detalii despre firma ( il putem completa si impreuna la telefon);
– urmeaza etapele :
*Alegerea, verificarea disponibilității și rezervarea denumirii
*Stabilirea obiectului de activitate
*Stabilirea sediului social
*Întocmirea actelor si trimiterea acestora pe email catre dvs.;
-trebuie semnate doua seturi de documente : un set se semneaza online iar celalalt set ( de regula 3 declaratii ) se semneaza la notarul desemnat unde vor fi asigurate regulile privitoare la situatia actuala . Trebuie doar sa va prezentati la notar , totul va fi pregatit anticipat;
-ulterior ne trimiteti toate actele scanate iar originalele prin posta/curierat la adresa noastra. profesionala;
-contul bancar de capital social necesar infiintarii firmei il deschidem noi pentru dvs. direct online ;
-noi depunem dosarul de infiintare online iar actele finale ale firmei se vor primi de la Registrul Comertului in forma electronica .
Onorariu : 450 lei (redus de la 700 lei in cazul in care stabiliti sediul la noi) si include :
– toate actele de constituire SRL si pregatirea actelor pentru notar ;
–depunere dosar la Registrul Comerțului;
–primire in forma electronica acte de inregistrare societate de la Registrul Comerțului.
Pentru infiintare firma online Timisoara – societate comercială cu răspundere limitată (S.R.L.) trebuie sa ne puneți la dispoziție următoarele documente:
1.Copie C.I. / Pașaport asociați și administratori;
2.Act care atestă dreptul de folosință al societății în spațiul destinat deschiderii sediului social;
Notă : în cazul în care nu dispuneți de un spațiu pentru stabilirea sediului social, societatea noastră va pune la dispoziție sediul social!!
3.Declaraţia pe propria răspundere în formă autentică privind respectarea condiţiilor referitoare la sediul social, în cazul în care, din certificatul emis de administrația financiară competentă rezultă că sunt deja înregistrate la administraţia financiară alte documente care atestă înstrăinarea dreptului de folosinţă asupra aceluiaşi imobil cu destinaţie de sediu social (daca este cazul);
4.Acord vecini/Acord asociație de proprietari (doar daca este cazul);
În funcție de obiectul de activitate, de sediile secundare, de punctele de lucru etc., este posibil să mai avem nevoie și de alte acte pe care vi le vom comunica la momentul respectiv.
IMPORTANT ! Onorariul nu include capitalul social al societății de minim 200 lei, taxele de Registrul Comertului și de publicare în Monitorul Oficial .
Termen : 5-7 zile .
Gazduire sediu social pentru infiintare firma Timisoara.
Gazduire sediu social Timisoara de către noi apare ca o SOLUȚIE oportună în cel puțin una din urmatoarele SITUAȚII:
1.Nu dețineți nici un act de proprietate sau vreun titlu locativ în baza căruiă să vă înregistrați sediul social;
2.Nu puteți obține acordul vecinilor și/sau al asociației de proprietari;
3.Doriți o soluție rapidă, pe termen scurt, de rezolvare a sediului social până la închirierea/cumpărarea etc. a unui alt spațiu unde veți dori să aveți sediul social;
4. Vreți ca societatea să figureze cu sediul în Timișoara și nu în alt oraș din țară etc.
Preturi:
– gazduire sediu social 6 luni – 900 lei
-gazduire sediu social 12 luni – 1600 lei